שבוע נפלא
קראתי את הכתבה הבאה במגזין טיים אאוט והזדעזתי!!!!
זה הלינק:
לאחר שנרגעתי, החלתי לחקור קצת בנושא, שוחחתי עם מספר אנשים מתחום החקיקה, קראתי את פרוטוקולי הישויבות ואלו המסקנות:
1. מפרוטוקולי הישיבות לא מסתמן שלעא ניתן לפרסם אלא ישנם מספר הגבלות על אופן הפרסום
2. מפרוטוקולי הישיבה המצויינת בכתבה עולה כי הדיון סבב סביב נושא האזהרה בכתב או העל פה שיש להוסיף על בקבוקי בירה ועל פרסומות לבירה, כולל על פרסומות באינטרנט
3. עו נקבע כי הטיפול באינטנרט עצמו יהיה במידה והמפרסמים יתקלו בבעיות מיוחדות ורוב הסיכויים שאף אחד לא יתלונן...או מה שנקרא "יהיה בסדר".
4. נכון לרגע זה לא קיבלתי תשובה מטיים אאוט לגבי מידע נוסף עליו הסתמכה הכתבה
להערכתי ולמיטב הבנתי אין בשינוי החוק משום פגיעה ביצרנים הקטנים אלא הכבדה קלה, מכה קלה ותו לא. כישראלים יצירתיים, אני בטוח שגם לזה נמצא פתרונות מדליקים כי כשהחיים מגישים לך לימונים אז עושים מהם לימונדה
אשמח לדעת אם מישהו יכול לשפוך אור נוסף על נושא זה כי אם ברמת הכתבה נכונה, ואנו עומדים לחיות במדינה המטילה צנזורה על האינטרנט, אז אני העתיד של כולנו לא טוב